Friday, December 26, 2008

* midnite popcorn *

"menonton" adalah aktiviti wajib spnjg cuti ni.
xkira la DVD ke, VCD ke, TV ke.
senang citer remote control kat umah tuh,,da jadi gadget utama saya...
hahaha abeh satu filem ke satu filem saya tgk.
semalam.
linda call saya. n ajak tengok wayang,.
so mmg saya xtolak laaa..
n tanya nk tgk citer ape.then dia ckp;
'kita tgk HISTERIA nak?',,then saya jwb laa..'alaaa,,nk tgk YES MAN..'
pergolakan kejap laaa smntara nk tgu kata putus citer ape yg nk tgk.hahaha
pastu agaknya saya ni lembut hati n xnk bising2,,ikot je la.beralah kata org.
fine,HISTERIA.
plus ok laa sebab SCHA ader. i love her. love her style. love her attitude. cute sesangat.
hawtie babes.

Citer ni best gak lah.seram n suspen. pasal jembalang n hantu raya. isk ngeri gak hantu tuh dok bunuh2 org atas perintah tuannya yg baru.ngeee..nak2 lokasi nye kat asrama lama.mmg seram la.teringat lak cm sekolah saya(tmgs).BLOK knight.time2 sekola dulu mcm2 citer dengar.CINDAI la, org kene gantung la, bunian laaa..haihhhhh..xketerlaluan saya ckp,,filem ni lagi better dari jangan pandang belakang.okeh.tu je la rasanya.hehehe.

No comments: