Tuesday, December 30, 2008

* saja borak2 kosong *

Harini agak sunyi sket lah.coz smlm family abg udah pulang ke alor star n juz now saya bru jer hanta my fren MIN ke bus station.dia stay rumah saya 3mlm.got many things kiteowg geledah n buat.suspen2.haha.n mayb for her ada satu peristiwa yg agak happy,touching,sedih n mcm2 la.n her mission dtg ke taiping accomplish!!tahniah!i'm so proud of u!!lupakan yg LAMA gunakan yang BARU. hahaha..well i guess biarlah 'benda' ni berakhir disini.n never let this things happen again..=)) 
Harini saya rindu DAMIA.cpt sgt dia balik.AUNI demam harini.her mama belikn dia COOL FEVER.comey sgt.lusa saya udah kene balik.waaa,,nk cuti lagi.too fast man!!kene blaja.kne wat assignmnt.no more holiday2 ni.Hopefully bila dpt schedule nnt,xder kelas pagi cm last sem.masak saya.hahaha dok sini asyik telajak je bangun..ooppss...haha.
On 1st Jan plak,,saya akan pergi wedding kwn@ex-housemate@ex-DIA@'kakak' saya kat ampang.dats y my parents anta saya awal b4 balik shah alam. saya lari g KL jap la pasal wedding kak wawa nih.yerlaa,,xsedap la if xdtg sbb on her engagement day,saya xsihat. kecik hati nnt if xdtg coz dia keep mesaging n calling2 kan..hurmm.... 
By the way,utk 2009 there's no more celebration. like hanging out tgk2 indon,bangla&rempits like 2-3 years back. i will stay at home. agaknya da penat kowt n da 'pencen'. haha. if tgk fireworks xper la gak,,ni dok berasak2 ngn pendatang2. hurh.. well,,i have so many thing to work on 2009. byk impian,byk harapan n byk cita2. hopefully everythng goes well n ape yg saya nak akan tercapai. amin. there's no more turning back. n kalo boleyh saya mao everythng POSITIVE. thats my wish. 
so,i like to wish u guys,, HAPPY NEW YEAR 2009..!!

No comments: