Saturday, January 24, 2009

* semalam *

semalam?haha..gila beshh..!~
saya jumpa kesayangan hati. mayb post saya ni org ckp ntah ape2,'jmpa balak pown nak kecho'.
xpedulik,,saya seronok n enjoy sangat bila dpt jumpa kekasih hati saya.
n ni kali ke2 saya jmpa afta 2months xberjumpa. n d 1st time was ngedate @ sunway pyramid and his aunt's house@subang..yeaaaa..smlm,just both of us!
n paling menggembirakan hati saya,dia da steady berjalan.even terhinjut sket.
nvnmnd if u jatoh,,i ada.=p we all goin to BB.sume area BB kiteowng jelajah.mcm dulu2. hehehe..
smlm juga seperti diawangan.=)) beshnyer smlm makan2,shopping2 n he blanja me g salon. thanx DEAR.!!
i appreciate sgt2. ape2 pown..I LOVE U SO SO MUCH.
nobody cnt replace u.insyaallah.


3 comments:

azeaazhar said...

bagus2.. tahniah korg..

mustno said...

kadang2 jiwang jugak cina tepeng nih..gud2 kembali bercinta...cehhh

Nadia Rahman said...

thanxx syg...kilaaa kuweng eks panggil aku cina tepeng!!cess..