Monday, February 23, 2009

* kemaruk Maro *

Dikala hari2 yang indah dan yang amat selesa ni,,saya bertemankn comforter n abah's guni pillow dok syokk habis layan citer jepun afta 1 year tinggalkn series jepun n korea.last masa diploma dulu..bukan maen addict xkuwa umah kt pandan tuh sbb dok layan FULL HOUSE, WONDERFUL LIFE n GOKUSEN..time layan cita full house tuh rasanya time puasa..boleh ek smpai xsedar,,da nak masok waktu berbuka xbeli2 ag makanan..isk isk..terok sungguh.skang ni bergiat balik lepas my lover masokkn byk series jepun dln hard disk saya..weee...xsaba rasanya nk abeskan suma cita2 tuhh..

Kalini saya jadi gila gelak sowang2, nangis(touching) sowang2, disebabkan cerita ini.



Yamada Taro

Currently,I'm da biggest fan of diz series..biasa aa kan citer jepun,korea..lawak2 yang kadang2 ngok ngek da jadi cam biasa dlm suma cerita2 dorang..so u guys better tgk citer ni..hero2 dia cute miut. kisah seorang mamat yang HAWWT kt sekolah tapi seorang yg susah n willing 2 do anything utk buat familynye happy. n dr cite ni saya learn how susahnya jadi senang. 

ni hero dia;


family FIRST -Ninomiya Kazunari as Yamada Taro

ni my favouriteeeeeeeeeee - si kaya yang berhati mulia -Sakurai Sho as Mimura Takuya

Cepat2 tengok k..or nak pinjam jer dari i???hehehe..Qilla,,nak ker?=p

8 comments:

suezen said...

wah.....mcm best je.....

Nadia Rahman said...

besttttttt....
kan best ada abg cmtuuu...
sanggup berkorban aper saje demi adik2nya. =)

mustno said...

nak nak..nnt kasi i layan feeling pulak ye..ahaha
skang ni korea n jepon time balik..
sume membusykan diri dengan menonton hero2 cute,kachak dan romantik..
ahaks!

azeaazhar said...

uwaa.. aku pun maw.. tgh usya2 cite ape yg best.. klu blh nk pelakon mike he berlakon.. wink wink wink***

Nadia Rahman said...

hehe..nnt copy la from my hardisk ek...

Anonymous said...

haha.. ni la bahananya klu asyik tgk tv or cerita2 best.. haha.. cam aku, asyik tgk tv smpai xkuar pi cari keja pun. haha..

renyrino said...

ok.nanti gue mahu copy cerita yg byk2 tu.
=D

Nadia Rahman said...

ody - hahaha taw xpaaaa...smpai aku xstart ape2 kerja sekolah aku taw x???now bru nak start....adehhhh..

reny- huhu copy la