Monday, May 11, 2009

* dodoikn saya *

Harini da masok 6hari kt hometown. dan saya perasan satu penyakit dah terbawa balik from shah alam iaitu; symptom susah atau xjenak tidur. or else,,bahasa saintifiknye insomnia. tapi xlar seteruk mana coz saya akhirnya dpt tidur setelah memaksa mata dan anggota yang laen tutup rapat2. itu pon stelah 2-3 jam berada dikatil dgn meng'on' n 'off' ipod ditelinga. sumpah susah betol nk tidur. nak suwo bf call,,awal2 da call n xkn nk call ag kn...Org ckp kalo da bersihkn diri,,cuci kaki,,muka dan mulut pasti akan belayar jaoh diulit mimpi.xkurang jugak membaca sumthing yg membosankn pasti mata akan melekat mcm gam..tp tidak pd saya,da 2-3 komik saya grab,,even minum air berulang2 kali pun,,tidur nya tak jugak..nak on intenet pon da malas coz da xder ape nk ditengok. kan? haihh...berbalik semasa di shah alam,,saya akui, jam 3am ke atas baru dpt tidur,,itu pon xbrapa nk lena.itu pon lucky la kalo dpt tidur pukul 3 coz kene pastikan semua ahli bilik ada untuk tidur bersama2..ceceyyy..yo'oo je..tapi kene akur dan tolak ansur la kan,,hidup menyewa bersama rakan2. xkan nk buat kepala sendiri. sebenarnya,,saya seorang yang xsukakan lampu semasa tidur dan keadaan yg bising. dulu masa menyewa di KL tidur saya on time dan xpnah la telajak tidur atau masuk lewat ke kelas. tp apakan daya,,udah saya tercampak disana..xpe xpe lagi setahun je lagi..sabar ye nad ye..pasni sewa rumah laen yang biliknya utk saya sorang je,,,oh yes,,! bila da tidur lambat tu kan..agak2 ape yg terjadi bila da tidur lewat nih. haha.. bangun pon lewat la. kan da kene cebik ngan mak.aduii..  

2 comments:

hey said...

huh asek titon petang je.jelesss!
ngeee

Nadia Rahman said...

ahahahaa,,,cover alik la dear...
mlm cannot sleep..ahaha