Sunday, November 15, 2009

* nerdy naddy *

Oke fine. 
my whole weekend, saya sgt baik.
xmerayau, xwindow shopping, xdating, xtgk wyg, xbalik putrajaya//taiping//jb.
weekends saya sangat bosan. bosan. bosan. FULL OF ASSIGNMENTS.
saya hanya stay dirumah dlm keadaan tenang dan redup. 
buat asgnmnnts+karok² bersama shazzy&arin+make tuna rolls+kunyah² keropok dan ON9.
wow whatt a lifeeeee....kan??? hurh.

aduh. till now, saya xmampu untuk buat tugasan packaging bersendirian. 
mampos. esok lec nk access. i've oni settle 2d packaging n report yg dioter sikit.
Book Publishing satu haram xsentuh. selasa, rabu & kames class ganti berturut² dan perlukan
access from mr azhar. how come nad? this semester u bcome so teribble? OMGEE..
cepat lah habis.! nak cuti. break for raya haji kejap pastu final prezentation. CHEESEDALE tol!

dear my family, all my frens, n my sweetheart,
do pray for me oke. i need all ur support. mungkin this semester dah nampakkan ke'tough'an nye dan tidak mustahil utk semester yang akan dtg yang mana unisel tidak akan adakan short course dah,,maka saya akan selalu membebel² disini untuk melepaskan emosi. urghh..! 17 kredit hours i'll take for next sem. dan saya da start pening tgk subject² nye. 'sangatttt teruja'
untuk stay up malam2 buat MAJOR. ape² pon hope semua ni i can go tru smoothly. pray for me yarh..!

xoxo nad.