Monday, June 29, 2009

* kembali senyum *


Kalau kita sedih atau sunyi xsemestinya berpanjangan kan? mst ada tercalit kegembiraan.
kegembiraan dtg pada saya untuk minggu ini. happy sangat. jumpa family. my newly nephew. no name. (plz dun ask,if da ada nama will b announce) n of course meet my lover. kenangan yang saya akan simpan baik2 dalam ingatan. =) Saya super-duper happy sbb 3hari saya bersama lover yg xjumpa since may. shah alam - jb. imagine dat how i feel. yarh byk dugaan bila berjauhan. tambah2 saya kan E M O. but anyway its going very well sepanjang keluar bersama.

atas permintaan my lurve, here some pics berdua
klik2 masa nonton Transformers: Revenge of the fallen. saya setuju dengan pendapat si dia. 
saya lagi enjoy watched the 1st berbanding dgn sequelnya.







 
Lokasi : P A V I L I O N , B U K I T  B I N T A N G






Lokasi : K L C C

Segalanya berakhir seketika untuk hari ini. no more ''dating'' untuk hari yang terdekat. mungkin 2 atau 3 bulan ag baru berjumpa balik. ='(  sayu hati bila berpisah di dalam LRT je. Common Nad.. dia kena kerja kt jb tuh. support him! Think future,! jgn selfish.!    

To u my love my angel my soul my best friend,
Even apa pun yang berlaku antara kita, i akan n tetap sayang u forever k. 
DAN last but not least, i have to say a million tripple-lion thanx to u coz u give me this,


Attention to anyone : bukan untuk menunjuk2. juz nak appreciate to my love.

THANNNNNNNNNNNNXXXXXXX  sayang..!~

p/s : thanx juga lepaskan hajat i utk makan fried chilies cockles, laksa sarawak, n choc mint. also to lurvely pareo u gave. i'm LOVIN it.


4 comments:

hey said...

cute lah beg yu!
i loike..

Anonymous said...

ouhhh.. sangat sweeeeeett!! lama gila korang kan?? aku doa semoga kekal bahagia sampai bila2. amenn..

Nadia Rahman said...

thanxx odie..
doa kwn2..amin.

Lady Y said...

ckp kt pochet,nk gk handbag guess..ori punyo..hahaha..
cantek rr beg u..