Tuesday, June 9, 2009

* untitled *

Ku lari ke hutan kemudian menyanyiku,
Ku lari ke pantai kemudian teriakku
Sepi..sepi dan sendiri aku benci
Ingin bingar aku mau di pasar..
Bosan aku dengan penat
Enyah saja kau pekat
Seperti berjelaga jika ku sendiri
Pecahkan saja gelasnya biar ramai
Biar mengaduh sampai gaduh
Ada malaikat menyulam jaring laba-laba belang di tembok keraton putih
Kenapa tidak kau goyangkan saja locengnya biar terdera
Atau aku harus lari ke hutan
Belok ke pantai.

haha CURIK!!!! bait² from ada apa dengan cinta. ape yg saya rasa, itu yang saya expresskan. mungkin kegembiraan yang benar² ikhlas xdtg lagi. xper. saya sorang yang sabar. u go nad! mungkin juga kita takkan dapat apa yang kita hajati dalam sekelip mata. tapi hati kecil mungkin memberontak, mengutuk, berkata², dan mcm² lagi. kalau boleh tulis novel dan diolah baik mungkin hasilnya berbuku² naskah. itu mungkin. sekarang saya mungkin menghadapi satu syndrom yang amat menyakitkan. tapi saya masih tabah dan gagah berani. Past years back, saya sememangnya lebih berani, happy, girang, ceria, confident dan seorang yang sangat positif. Mungkin juga saya seorang yang sangat humor dan transparent. Sekarang, saya rasa saya nak balik semua ciri² itu  yang mungkin dah hilang sikit demi sikit dalam diri. Masa dah dibawa arus. dan sememang²nya, its FACT. people do change. sama juga macam saya. change a lot. dan saya rasa itu bukan yang positif sebab saya semakin lama semakin kekurangan dengan ciri² yang positif. urghh. saya admit i love my life now. sambung study. nak bagi my parent proud. itu je matlamatnya. dan mungkin yang lain² macam sucks. oops sorry. sebab itu yang saya rasa. saya rasa i'm not dat old Syirin Nadia Najat Bt Abdul Rahman. semakin umur bertambah i do have a lots of problem. bukan nak memberontak, bukan nak membangkit, tapi itu sudah nyata. reality. mungkin impian untuk mendapatkan perfect life, susah sikit nak kejar. tapi kalau kita berusaha insyaallah..ape² pon saya berharap saya tidak give-up dengan apa yang saya ada sekarang. sebab saya terlalu menghargai apa yang ada sekarang. dan mungkin sebab kesetiaan dan ketabahan yang terlalu tebal saya harap i won't be regret for the rest of my life.

i jots all the 'mungkin' word is just to express my feeling yang sangat down.

♥ Nad.

3 comments:

azeaazhar said...

do ur best!!

btol, umor makin meningkat, begitu juge problem meningkat.. hurm.. this is life.. kesabaran yg kamu ada mungkin akan terbalas jua suatu hari nant..

Putri Ramlan said...

u know what.. i hanya ada soundtrack aadc, kaset plak tu.. dr bandung.. tp takde kesempatan nak ada dvd or cd cite ni.. :(

Nadia Rahman said...

sian nye u.
i da tonton cerita ni more than 20x.
ahaha..dulu masa form3 kot cite nih. tiap² hari tgk. siap ada original cd. tp bila pindah,,tercicir.damn! siap dpt poskad yg disign all da way from indon,,dian n nicolas.urghh..suma lost. =( but,,i still hv da private one. =p nak pinjam x? ada dishah alam skang. =))