Monday, October 5, 2009

* m so into u Bold *


Nothing to say....but......I LOVE U SO DAMN MUCH!!!! cool oke..! insyaallah dalam sikit masa lagi,,i'll try to get it..usaha tangga kejayaan. dah terlampau menggilai Blackberry. xtaw nape. maybe segala function yang saya nak ada dlm BB Bold 9000 nih. 3g, wi-fi, mp3, games, mms & gps. itu je kot keperluan yang saya nak..enuff kot..setakat radio xder,,xper..hehe..nak on9 facebook dimana-mana pon boley..hihihi..yang penting hp ni keypad yang boley ditekan-tekan. kenapa saya xchoose storm, iphone or express music? coz saya belom minat lagi with using d touch screen. plus saya agak lembap even da byk kali try member punya. lagipun saya agak kasar if i hve d touch screen mobile. dia kn sensitif. well now,,saya berusaha keras for it. insyaAllah.

BOLD // TOUR // CURVE ? ? ? ? ? 


2 comments:

TashadeNatasha said...

babe i pun minat this type.
cantik sgt and worth it to have it.

Nadia Rahman said...

sgt worth it..n i da tnya org yg berpengalaman pakai bold n iphone...n d result,,,bold ni bg kepuasan yg hakiki..hahahahaha