Sunday, August 31, 2008

* bang bang BOOM! *

Dear Diary.

Weekend.

kalini hujung minggu saya dipenuhi dgn pelbagai activity.
saya sangat happy.
saya hangout dgn kawan2.
tp ada rasa sedey sket la.
my bf da balik JB! loneranger japs. =(

saya memulakan aktiviti pada hari sabtu smlm dgn mengikut AZEA n her beloved bf DIN pergi ke PJ.
pergi ke RANTAI ART EXHIBITION.
first time saya pergi ke exhibition budak2 art.
slalunyer juz pegi galeri2 cm art nasional,galery shah alam,petronas.
hurm sambutan yg saya tgk agak kurang mmberangsangkn.
sbb ape taw,,HUJAN!sngat lebat.
booth2 yg kat luar tuh tepaksa tutup kejap sbb hujan lebat.
sbenanye saya nk jelajah semua booth smlm,sbb kebanyakan byk pameran2 LOMO.
aiiii saya sgt2 sukekn kamera LOMO!

ni sket2 gmbr di RANTAI ART.

                              * saya dan hasil karya org laen *
             i think ni presentation yg paling carer,,merah itu hawt!!
                                           kucing comey!

then afta dat we all gie A&W kt dpn amcorp mall makan2.
saya mkn ayam goreng , curly fries n float.
sumpah lama tak g A&W tuh..dulu masa dok kat asrama kt pantai endah slalu je lepak situ.
hehehe..

kiteowg teroskan perjalanan pergi ke SUNWAY PYRAMID.
saya nak sgt beli beg. oleh tu dorang kena la teman saya.
hehehe.
kiteowg byk gak laa jln2 smlm.
g tesco la g makan cendol rojak la.
eesshh DIN nii,,,ske influent saya.asyik dok mamam jer smlm.
hahaha..tp awek dia kuwus jaa..

Around pukul 8,,saya n azea follow din pergi tgk die n da geng maen futsal.
ader tournament kecik2.
konon2 kami cheerleader aa..
jgn memaen..menang taw.nombor 2.
dpt hamper lagi.
kami yg girls2 nih pe ag,,org maen futsal kami berposing.
hahaa..

  bajet cam gol & gincu sat!! tp pump shoes je.xder high heels*
                 geng yg tetiba jadi terer..!!geng merah.*
                                        lets kick the ball!!!
                                  sapa yg nk jalan dulu ni??
                                     bola bulat macam saya!
                            cian qilla..!!hazwan interprem!
                              tangan sontot sape tah!!=p

pastuh kitowg ramai2 g gerai MARVELOUS kat wangsa maju for grab our dinner.
saya azea n qila makan nasi lemak.
bley tahan sedap ar.

Disebabkan mlm tuh mlm diambang merdeka,b4 balik we all pon nk sgt tgk firework.
tunggu punya tunggu,,habok pon xder.
kiteowg tgk nearby LRT ampang park.
mayb tmpt laen ade kot.
nk dkt 45mins we all tunggu.
huhh.

so,,balik umah,,bersihkn diri.TIDUR.!

p/s : my dear ANA, thanx beli tiket balik kampung!

3 comments:

Anonymous said...

wah aweks gol n gincu gitu!

dear, u tie ur hair? sweet je..

mm ur welcum psl tic tue..

Nadia Rahman said...

rimas da ambot panjang.

ni da panjang da,tu yg tie tuh..

maoo kerat lagik.

tgu!!!

hehehe.

bungaditepijalan said...

hah.
kerat2.
bg pendek trussss
:*