Monday, August 25, 2008

Hurrey!!

Hati terdetik;
mao pulang ke tepeng..
n tiba2 terfikir kakak saya ade mengajak saya 3 hari yg lepas.
tp masa tuh,,
''nadia byk assessment kne siapkan by thiz week''
so,,
pada petang jumaat,,hati saya meronta2 nk balik tepeng..*
saya capai hp,
tros sms kakak,
" NAK IKOT BALIK "
then 1minit pas tuh,,
hp berbunyi.
" OK . tgu kak elayne pas keja. "

Yeaaaaa!!!!!boley balik dgn hati yg gumbira.
drawing = siap.
typography = dlm progress..

actually,
tujuan balik kg ni pown sbb nk jmper my parents yg baru balik dr macasar,indon.
alaa paham2 ajer la,,kalau kakak saya da balik,,
nnt sure ole2 dr sane xsemapt saya pilih.
taow2 yg xcntik jer tinggal..hehehehe..

hari esoknyer saya ikot my family ke kenduri di BATU GAJAH.
then tros shoot ke rumah mummy saya di SIMPANG PULAI.
so xlaa bored sgt bila ader je activity even cuti kejap2 pon.
seterusnye journey kami ke umah my nenek shyang di KUALA KANGSAR plak..
huehuehuehue..kaki jalan kan kiteowg nih??
disebabkn ader niece saya yg kecik tuh,,so xley la nk dok umah owg lame2 kan..
dlm kol 9 kiteowg pon smpai umah..

hurm,,cuaca ditepeng seperti biasa la kan..
ujan je sentiasa.
maklomlah bandar yg lembap..tu sbb dipanggil RAINTOWN!
smlm my mom masak sdap2.
mcm2 ada.
yg sangat xtahan udang galah..eee sedapnyer,,nnt saya rindu time bln puasa.
rindu nk makan sama2 dorang!!='((

seperti biasalaa kan,,bila da kat taiping ni,,
rutin yg selalu buat ialah,,
mengajak my dad pergi ke pokok assam,,
jeng jeng..
xyah citer laahhh..
tgk sendiri la ape yg saya beli,




hahahaha..**

3 comments:

bungaditepijalan said...

tepeng mmg sejuk kan?
:)

tau dah,gie mkn laksa lah tue.
:)

Anonymous said...

hantu laksa btol dak bucuk nehh

Nadia Rahman said...

haha..

hantu pon takot tgk i bile mkn laksa ni taow!

my hometown tuh mmg la sejok cik bunga!