Thursday, August 14, 2008

* kelaz yg amat buhsan *


Harini saya bgon utk ke kluz enchek chong.
saya sangat lah bohsannn..
kerana dia hanya bercakap bercakap dan bercakap.
saya dibelakang hanya beron9 dan menulis blog.
notty kan ?
saya sgt tidak pay attention pada si dia.
adoii..
macammana saya nk score A dlm subject niih?
huhuhuhu..
saya jenis xleh dok diam..
i want to attend kluz yg attractive , energetic or sumthink tangan jer yg maen peranan..
if dok dgr n teori sgt lah membosankn!!

yea..
he juz told us.
dia akan tinggalkan kami sbb ada urusan
yeaa..!!!!
hahahahaha..

saat ini saya akan mula mengactivekan blog saya.
dgn harapan my ANNA akan mengusha blog saya dari time to time..
hahahaha..

3 comments:

Anonymous said...

oo cam taw2 je neh.. mmg i dok mview page u..ngee

caya la babe.. atlast u update ur blog..oye!

bungaditepijalan said...

dah.
dah.
dah.
p blaja.
duk amek gambo jek.
tehehheheeee.

Nadia Rahman said...

bosan ya ampun..

tu yg memaen sket.

haha.