Tuesday, August 26, 2008

* my new baby *

Hampir sejam nunggu cinta hati saya di dpn guess lot 10.!
huhuhu,,nasib la xpanaz sgt kl harini,,ngeluh saya dlm hati.

sms berbunyi,
japs. i odw.

lega.
sebenarnya smlm saya mintak my bf temankn saya pergi beli sesuatu.
xlama kemudian nmpk la batang hidung org yg saya nnt2 kan..

rindu sebenarnya.
almost 3 weeks xjumpa..
=')

"sorry,ada quiz tadi.tu yang lambat."

at least ungkapan maaf sudah ckop melembutkn hati saya.

tanpa berlengah2 lagi kami teros ke PAVI.
tiba di epicentre.

saya sudah lama mengidamkn MACBOOK!!
akhirnya tercapai juga memilikinya.
agak lama gak memujuk my dad belikn utk saya.
saya tunggu punya tunggu punya tunggu.

nasib baek la keputusan semester lepas agak baek,
jadi saya gunakn peluang keemasan ni utk membodek my dad.
hehe..
tenkiu abah!!!!!
i appreciate it!!

pc yang lama saya guna juga.
da byk sgt jasa kat saya.
n saya xkn lupakan sampai bila2.!!
still menggunakn even da ader yg baru.
ni my cute samsung


naahh,,...
proudly present,
my new baby


3 comments:

Anonymous said...

wow beshhnyer..

i mao jugek!

bungaditepijalan said...

waaaa.best tuh.
teheheeee.
:D

Nadia Rahman said...

ya besh..

da lama teringin.

bru skang dpt.