Monday, September 15, 2008

* Reunion aka Breaking Fast *

Dear Diary,

Afta see cik afiq di hospital,saya bergegas balik ke pandan.
mandi dan bersiap untuk ke suatu tempat yg telah dijanjikan.

Seperti yang saya harap2kn.
13hb September 2008.
bertempat di RESTOREN SABAK.
makan seafood sampai muntah.



saya berjumpa dan bergumbira bersama rakan2.
tp agak terkilan la gak coz xramai yg join majlis nih.
bobby cipan ela eli hunny muzzir..
y xdtg????????

nak mmbebel pown xguna.
so juz tgk la keadaan yg kechoo hari tuh..


table yang kuat melantak

mana la x gomok..makan xhengat doniaa..waargghh sedapnyer seafood!

saya menyemakkn diri kat geng2 senior yg semak nih...hahahahahaha...

gila happening!!!!next time wat lagi weeyy!

**animation family**

Untuk gambaran yg lebih banyak saya akan cuba upload di facebook..byk lagi gmbr yg belom saya peroleh..hehehe..Last but not least FRIENDSHIP NEVER DIE!LOVE KOWANG SAMPAI MATI.

p/s: nanti if salah sorang dr korang kawen ke ape ke jgn lupa contact k! =))
D.I.A forever.

3 comments:

bungaditepijalan said...

best nye u....
:D

Anonymous said...

u look chubby la syg..
mao geget!aummm

Nadia Rahman said...

cik bunga-yaa mmg best sgt!

pucca- hahaha mmg chubby,,pakai bju pputih lagi nmpk chubby!ngaummm..