Tuesday, September 2, 2008

* cold~! *

Eesshh sejuknye harini.
mcm kat oversea plak rasanye.
hehe.

smlm shah alam hujan lebat sangat2.
saya dok umah sowang2 takot dgr petir sabung menyabung.!
harini saya da start puasa.
dun ask me bout yesterday!
plz ignore.
shhh..;p

4.15 am saya terjaga untuk sahur.
saya memang kena sahur.
if not saya akan jadi lemah.
so bila da ke dapur tu g la tgk2 ape yg patot nk dimasak.
damn!
nasi xmasak ag..
smlm lupa plak nk masak.
takot xsmpat je kang.
saya bersahur hanya bertiga.
yang laen2 sume xmo sahur.

so saya masak hanyelah sardin!
sardin bersama2 dgn 4 keping roti bersama2 telor mata kebau n nuggets.
bersama2 dgn milo panas.
sian nye hidup mmbujang diperantauan.
hahahahaha poyo jer.
ape2 pown saya sangat kenyang.
alhamdulillah.

pasni nk berbuka makan ape la eyy?
hehehehe..
gini la time pose2,,asyik pikir makanan je.
makruh tuh..
kami mahu memasak bersama2!
hehe pape pon,
selamat berpuasa!

4 comments:

bungaditepijalan said...

rajin nye msk pg2 buta.
teheheee.
i sahur ckup ngn nestum
:D

Anonymous said...

smalam kat rumah i hanya angin kencang..tak hujan plak

i pon sahur jugak cuz posa petama byk mengajarku..hehheh
tapi
takde la masak2 cume makan roti wit air milo..

EviL oF daRkNesS said...

aku pun sahur gak..tapi aku nye menu sdp g r..aku wat pasta..cedapnye..
bukak posa mkn ns jer la..
hehhe

Nadia Rahman said...

haha.
bunga-kne masak.if not sume xnk masak.
anna-roti ngn milo je ke?
mimie-eleh pasta...aku org melayu mimie..hahahah..makan nasik jeee..=p