Saturday, September 13, 2008

* Dugaan @ Ramadhan *

2.15am.
[Ghita mule memekak]

Aunty Why calling!
ehh,,knapa pulak tengah2 mlm call saya?

saya yg baru setengah jam melayari ke alam mimpi mengangkat hp.
perbualannya seperti ini:

Aunty Why: hallo Nadia dah tdo eh?
Nadia : ye aunty. kenapa??
Aunty Why: Boy ader kat hospital skang! kat Ampang Puteri!
Nadia : Haahhhhh? Hospital ? kenapa Boy injured ke?
Aunty Why: Injured kt lutut maen futsal! Aunty nk pergi tgk. Kwn nadia ada kereta kan?
Nadia : Haah Azea ader keta. xpe aunty kejap ag nadia kejut dia mtk tlg hanta kita ok!
Boy ada ajak tadi teman dia maen futsal.tp nadia xnak.sbb ngantok pukul 1am pon.
Aunty Why: Tu lah taw. Boy ni degil!
Nadia : ok xpe aunty.aunty g siap2 dulu.kang nadia call aunty balik..

isk Sayang ni..saja taw wat org risau malam2..!

saya pon terus bersiap setelah meminta tlg dgn my fren azea utk hanta ke hsptal.
yang kebetulan umah aunty why aka pochet's mummy berdepan dgn rumah lama saya di pandan indah ni.
so xder masalah la kan.dan kebetulan juga my fren qila n hazwan bru je smpai flat,bru pulang from bersahur. dorang yg hanta kiteowg semua.

about 10mins kiteowg pown smpai di perkarangan Ampang Puteri Emergency.
ramai la ahli2 futsal bertenggek kat luwa.
muke semua selengga jee..
nyampah pon ader sbb dok invite my syg tuh g maen futsal.
da xpasal2 dok kat hospital.

sayang bru lepas X-RAY.
kaki xbengkak.mayb urat kat dlm terputus.
doc xdpt pastikn lagi even da ader result x-ray..!
kaki dear xleh nk gerak.
arrghh!

doc bg option utk pulang ke rumah or charge in ward.
lama juga bincang n pk2.
lastly nak xnak kne charge dlm ward!

actually diz iz not da first time dia tu terseliuh.
da so many times!
everytime i g tgk dia maen futsal or bola padang kaki mst injured.
org tackle la, sendiri terkejang la..
haisshh..
DEGIL.
nak wat mcm mana.
maen xnak hati2.xpk taw diri tuh.
ni yg geram sgt nk bebel2 jerk!
saya tgk kali ni macam a bit bad la.

4.20am.
masing2 mengundur diri.
b4 dat

''sayang,you take care k.lurve you''

Now.
saya da bersiap2 menunggu ijan.
utk bawa saya menghantar brg2 ke sana.

dats all.

2 comments:

Anonymous said...

aisehh ciannyer mber i nehhhh..
tumpang sedey babe!

Nadia Rahman said...

lumrah kehidupan..
xpe doakan die cpt2 sembuh ok!