Thursday, September 25, 2008

* Kristal to KL *

Smlm udah 24 hari kita berpuasa.
it juz left another 6 hari b4 umat islam menyambut SYAWAL.
btw,saya ngn kwn2 rumah sudah planning nk buka puasa n hangout 2gther.
ye la kn masing2 nk balik raya,,so xsalah nk celebrate hari 
last break da fast sama2.
smlm REALLY enjoy.
saya pergi bersama2 ju,ijam n shazzy.
awal2 lagi saya da call abg uda aka abg sewa keta sbb nk sewa keta g KL.
B4 bergerak saya singgah ke kedai printing dulu sbb nak print brochures.
selamat la kejap je coz time tuh da nk dkat 630.
tgal half an hour je masok waktu berbuke.
smntara ijam n jue p bli kueh mueh n air kelapa.
1st time buka weh buka pose dlm keta.
n u noe waut..its really AMAZING!!ahahaha..
mmg la stuck dlm jammed!
haha..
around 740 baru la smpai JLN TELAWI BANGSAR.
itu pown jenuh la tersilap masok lane ..
hahaha..berpusing2.
after eat,,we all goin 2 BANGSAR VILLAGE.
sesaje je jenjalan.

*happy*

*twin yg xseiras*

3 of us

from left; me shazzy ijam n ju

Then afta da rambu ramba di bangsar village saya dan kwn2 meneruskn perjalanan ke Pandan Indah. saya mao hantar beg balik kg saya dirumah sana. ye la kan senang.nnt xder la esok saya g kl kne usung byk2 beg..hahaha..plus tiket raya saya dipudu kan..
Pastuh b4 nk cao dr umah lama saya mao ketemu dgn my bf.hehehe..pastuh bile da jumpe terajak lak si dia mengikut kami ke danau kota.heheheh..
even kaki nye terhinjut2 die tetap dpt meluangkn masa mengikot saya dan kwn2..weee!!
love u!heheh..
penat gak la jln2 kat sana.bkn ape org mcm ULAT TAIK!!!ramai gilesss..bebrapa stuff saya grab disana..n da bestt part pergi danau smlm saya dan kawan2 except my bf melakukan SPA FISH!
4 da 1st time trying,,,,besshhhhhh bangat..

nyut2 kaki kuhh!

hehe syokkk huaaa liaooow!!~

Lepas da dipatok2 dgn ikan kiteowg pon gerak la g KG BARU. carik la gerai mana2 patot utk bersahur. huhu saya order mee sup. but i dun hv any feelin yg teruja to eat dat. sudahnyer xhabes!hikhik..pembaziran~
dah mkn2 n borak2 kiteowg sakan pusing2 kl. lagi dan lagi.!!yeaa dpt spend time lama sket ngn mr pochetino!ahaksssss...
lepas da puas n mata pon da layu,,kiteowg decide nk balik.n teros menuju ke CEMPAKA. anta my bf..then tros shoot SHAH ALAM.

5am sampai KRISTAL.
begitu lah kesah saya bersama2 rakan dan kekasih.
semalaman di KUALA LUMPUR.

No comments: