Thursday, July 23, 2009

* yek *

saya da delete beberapa org kawan di facebook dan friendster. serta xlupa beberapa org rakan di blog ni, even blog ni mmg private. dan saya rasa xguna saya allow org2 ini membaca journal sayer. so,,talking about friends mmg letih. xguna kita mengharapkan ape2 sbb bila lama makin macam-macam. persoalan about rendah diri, tinggi diri dan pentingkan diri xusah timbul sebabnya ikot prinsip saya KAWAN SAMPAI MATI. xder puak dan cakap belakang. there's no reason kalau konflik yg jadi masa berada dalam situasi yang tidak perasan. semalam saya tersentap pada seseorang tu,,saya menegur baik,tapi dia membalasnya dengan menghanjing dgn ayat-ayat yang sangat sarkastik. nah,, AKU DELETE KAU. wuts are frens for? helps? cares each other? loves? missed when appart? ARGGHH..!  sekarang sudah macam xwujud tu semua. mungkin saya jealous melihat keakraban kawan-kawan yang lain di facebook. mereka sgt mesra. tapi kawan2 saya? aduh. susah. suma nak ckp belakang.nk cari yang betol2 bukan senang. kenapa tiba-tiba timbulkan, ''ahh kau da ader bf, xyah lah join. pegi lah kau dgn bf''. aik,,camtu punya ayat pon ader ke? salah ke ader bf? salah ke punya org yg sayang kita dari kau tu,, ada x kau sayang aku mcm bf aku syg aku? tp biarla benda ni hilang sbb satu hari semua akan realise. bnda yang baik penah dtg setelah melepaskan. paham? xpaham? tp ape-ape pun saya sangat appreaciate kepada kawan yang ikhlas. dunia ni penuh dengan hipokrasi. xder yang benar2 ikhlas. oh kawan2 ku. bukan semua ok. bukan kamu yang saya tujukan. kite tetap kawan. certain2 je. kepada kamu, kamu, kamu, dan kamu,, saya tidak sabar dengan rancangan kita. i love u all.

BERSYUKUR APA YANG KITA ADA SEKARANG. DAN HARGAI IA SELAGI MASIH HIDUP.

p/s :  saya tidak memerlukan kawan-kawan yang popular hanya di area ni sahaja utk jadi terkenal. plus saya pon rasa cm sumthing weird bila berada dikalangan itu =D

2 comments:

azeaazhar said...

sape la yg ko hangin sgt tuh? huhuhu.. nayway.. aku juge x sabar menanti...

Nadia Rahman said...

hehehe ade laaa...semakin lama semakin ramai yg aku rasa annoying....ntah la.....kene g jepun nih,,,dok jauh sket,,,