Tuesday, July 21, 2009

* exam-licious *

wey.
sejarah tu best x? masa sekolah saya cm lingkup. ha-ha. sbb saya benci hafal.
saya benci matapelajaran sejarah tapi saya suka dengar orang bercerita pasal dulu-dulu.
contohnya mcm dgr mengenai salasilah keluarga, penubuhan atau nama satu2 tempat bermula dan peperangan. dengar sangat BEST. macam juga pergi muzium. saya suka. muzium kt taiping tu da bape byk kali saya khatam. ha-ha tu pon sbb sekolah saya depan muzium. bercerita mengenai muzium,smlm saya pergi Muzium Diraja Abu Bakar Istana Besar,Johor,di jb. besttt siakkkk.. OMGEE kaya betol kehidupan sebagai raja-raja dan sultan-sultan ni yer. dari zaman 1st generation sampai generasi yg baru ni(ehem-ehem to Tengku Ismail RMJ 7 - now: TMJ). gila kaya. segala perhiasan emas bersadur elektrik bagai, dr sekecik kuman semuanya gold gold gold.plus tmpat bersantap, beradu semuanya 1st class kristal. phewww..kan best jadi kaya. ape ni melalut ni,, yang saya nak tekankan kat sini,,WEHUUUU esok saya exam!~ damn! consumer behavior. subject ni bukan sejarah tapi saya kene jawab mcm saya jawab exam sejarah PMR n SPM. it's all about fact baby..!~ budak art xsuka hafal.tolong la faham. mari kita hapuskan subject2 membaca! kita lancarkan OPEN BOOK! aduh wish me luck my all dear friends!~ muah.

No comments: