Wednesday, October 8, 2008

* 10 fakta tentang saya *

Setelah saya di tag oleh miss reny reno,,
saya terpanggil utk mengisi topik ni.
hehe..

Fakta 1 tentang saya,
Saya ni anak bongsu dlm family.org slalu ckp anak bongsu selalu manja,ngada2,ape nak semua dapat sekelip mata,disayangi,selalu dpt attention.Saya akui itu suma tapi kenyataan nye xseindah yg disangka. i'm not kind like dat. i'm very independent type. apa2 saya nak,,kebanyakan dr titik peluh sendiri.kalau xmampu sgt bru la ditopup oleh PAMA. saya xske attention sgt sbb da terdidik dr kecik. lagi pown kalo dirumah saya lagi suka melepak dlm bilik merah saya tuh..saya dgr lagu,,melayan perasaan n ape2 je la yg boley dibuat dlm bilik.hahaha.. ape2 pown FAMILY COME 1ST.

Fakta 2 tentang saya,
Suka tidur dalam kereta.Ternyata saya memang xbley jadi sorang driver n co-pilot yg berjaya.xtaw nape.mst terlelap even 5minutes pown.tambah2 kalo kuar memalam.mst mmber tension je bwk saya.haha.sorry ye.mmg dr kecik cmtu.masok keta tdo.FYI saya ader lesen keta.tp blom kesempatan nk bwk.no confident.agaknye bila da bwk bru saya tak tdo.kalo jadi penumpang mmg akan tdo lah..hahaha..

Fakta 3 tentang saya,
Suka number 8!! suka sangat2. banyak kebetulan 8 dalam hidup saya. masa sekolah2 dulu,,xpenah dpt number 1 kat klaz.balik2 setiap kali penggal number 8 je..hahaha.. saya menulis number 8 pon kakak saya ckp pelik.bulat diatas n bulat dibawah.lagi,saya tinggal ditingkat 8 kondo kristal ni haa.saya jugak suka kumpul tiket2 wayang yg ada house number 8. alahai mmg suka lah..!agaknya ini la dikatakan MY LUCKY NUMBER.

Fakta 4 tentang saya,
Saya ni pendendam.bahaya kan?Easy to forgive,Hard to forget.itulah saya.mmg terang2n kalo saya xsuka sesuatu benda tuh,,saya akan aim benda tuh sbg bnda paling BUSOK.bnda2 cmni jadi termasoklah bnda yg rapat sekali dgn saya.but for u guys.dun worry.LOVES me.dun hate me.saya xkn cari pasal kalau xder sapa kacau hidup saya.PEACE everybody..

Fakta 5 tentang saya,
Suke g potong rambut.La belle pilihanku.kat sungai wang.kalau hari2 pegi cuci rambot pon saya sgttt suka.anybody want to take me to saloon??haha..apetah name cina laki yang selalu cuci blow n gunting rmbot saya. Bob style plg2 saya suka.dulu da jenuh rmbot pnjg.now da xlarat nk jaga panjang2 da.mst asyik nk potong je bila da pnjg sket.tp pada sesiapa yang xsuka rambot saya tu,,peduli ape.n tolong jgn bg komen."kenapa potong rambotttt?" i hate it!!!

Fakta 6 tentang saya,
Status saya in relationship. dlm 23thn saya tgk bumi ni,,2x je saya berchenta..saya Sang Setia.xreti lah nk couple byk2.couple-break.couple-break.plus saya ni xchantek so nk trying 2 b playirl tuh kirim salam lah ey..malas sebenanye nk masukkn hal ni dlm blog.sumtimes its make me ill..haha..we've been together over 4 years n 6months. mcm2 lah kenangan yg manis pahit maung suma. prob dtg silih berganti.pas satu satu.itu pown afta 2years brcouple lah. semua perangai,tingkah laku,peel n everything suma dlm poket..frankly,,lama2 berchenta mmg menyakitkn.=( yang ini yang ke2 dan mgkn terakhir bg saya.ape2 pown I LOVE U.

Fakta 7 tentang saya,
saya sgt2 sensitif.paling xsuke org perli2.dgn family ke,,dgn bf ke or dgn sape2 pon.kalo saya marah sangat saya nangis sorang2 dlm bilik smpai puas. plez do nice to me.i treat u good so do u.

Fakta 8 tentang saya,
saya suka tgk org yang cantek.xkira la.lelaki ke perempuan ke.suka sgt.kalo jalan2 mana2 kalo trnmpk org yg cntek mst toleh 2kali.hehe begitu indahnya ciptaan yang maha esa.if sumone only wear jeans n shirt without makeup n stand with no pretending ,,n i say YES..u r sooo beautiful.

Fakta 9 tentang saya,
Neutrogena adalah produk kegemaran saya! bkn diri je sensitif tapi kulit muka saya sangat2 sensitif. jerawat batu timbul ikot musim. n saya xboley tukar produk laen xsemena2.karang makin worst jadinya. suma jenis saya ada.dari cleanser,toner,moisturizer,mask n scrub. jadi saya sgt selesa dgn NEUTROGENA.

Fakta 10 tentang saya,
I'm chocolate lover.i mean ape2 je yg berunsurkn chocolate.air ke kek ke n apa2 yg berkaitan dgnnya. sebagai contoh air. time puasa saya mst or diwajibkn minum milo or hot choc.saya xminum teh or coffee.kalau lepak starbucks ke coffeebean ke,kopitiam ke,,jgn haraplah saya akan memesan mocha ke latte ke caramel ke..saya hanya akan order ICE BLENDED CHOCOLATE..itu la saya.bab coklat plak,,saya plg ske M&M's(milk) and CRUNCHIE dr cadbury.waaaaa chocolate itu sedap!

ok!done.10 fakta tentang saya.byk lagi fakta nye.mayb harini saya agak blur.xdpt nk pk pnjg lagi ttg diri saya..hah pada yang sape2 nk wat topik cmni gak,,jgn segan2..dipersilakan..hehehehehe...

2 comments:

bungaditepijalan said...

alahhh.
ngaku je lah u tue manja.
:*

Nadia Rahman said...

cessss...
tidak lah cik bunge..
i xmanje..