Sunday, October 12, 2008

* recover *

Tadi 
bangun dr tidur saya rasakan mata kiri saya makin baek even merah2.
semalaman saya menuam mata saya dgn kaen basah.
hehehe..ikut petua org ramai.
saya terus masokkn bju2 kotor dlm washing mesin dan biarkan dia bekerja.
selepas mandi,,saya teruskn dgn aktiviti tetap melayari internet.
tgh2 bz mengupdate facebook saya terima sms dr kamoo wahai si anna..
die mengremind kn about her ******* card.
haiyoo,,tugas yg sgt mencabar.
tugas yg xpernah saya terima b4 nih.
mayb ni permulaan saya utk berada di line designing.
hurm,,blom masa lagi kot saya nk show to all ape yg saya dah design.
xtaw kne reject or not.
tomorrow i'll show to her.
then,,
bila mata sudah baik,,
kwn2 serumah mengajak pergi lunchie di SEKSYEN 2..
mak aihh best la,,lama xpekena ikan bakar..
afta finish all,,kami tetibe kuwakn idea giler.
nk follow ijam n her bf pergi tgk wyg..
ahahahaha x ke giler.
mgu ni je da 2x tgk wyg.
kami pergi BUKIT TINGGI,Klang.


plus,,saya mmg kne p POPULAR.
nk mmbeli buku.
LORD OF THE RING part III
saya kene wat asignmnt about BOOK JACKET.
so saya kene design yg baru buku LOTR nih..!
selamat bekerja NAD.

1 comment:

Anonymous said...

huhu good job cik bucuk
jes wait for him
sabar yerk!
neway tens for reka2..hehe