Thursday, October 16, 2008

* yellow yang kuning *

tadi.
about 130pm dismiss klaz mr chong.
saya & reny menuju ke si kuning.
enjin distart.
hidup.
tgn sebok memulas trottel.
lama2 teros terpadam.
haha.
panic @ dicco kejap.
2x da bnda yg sama jadi.
yellowmellow meragam.
isk.
myak ada.x empty.
tros tgn mncapai handfon n tros call my buddy apis.
apis aka dak skuter gaks.
kesian dia.
bru smpai rumah dah kenea patah balik g unisel.
b4 dat mtk tolong 2 org pakcik yg tgh sebok potong2 besi.
so klakar,,tendang pakai kaki pown still x on.
relax2.
then fahmi dtg n kemudian nyer apis.
lama2 2 org lagi dtg mmbantu.
wah havoc btol n saya smakin relax tgk dorang repair si kuning.
nak x nak mmg kene hantar workshop.
so kesian la dkt apis n fahmi.
dorang laa tolak skuter saya sampai workshop.
bila da dicheck all,,
saya kene charge bateri and kene tukar minyak itam.
nak lagi cerita ni,,
saya plak da kekurangan cash ditgn.
so mmg kne withdraw la.
pjm motor Bilal n tros g shell.
damn! out of service. atm CIMB.
pastuh alan bwk saya pergi petronas lak,,
maseh dlm situasi yg sama,,2 mesin atm tuh offline.
begitu malang nasib saya harini.
then Bilal bwk saya pegi town juz semata2 mao cucuk duwet.
luckily,,atm berfungsi.=))

''i know nothing about motorcyle or car"

selama nk dkt 5mnths bwk skuter,,saya xtukar myk itam langsong.=p
mmg kene khutbah la dgn cik apis.
baik boss,,lepas ni saya ikot kate2 mu.
saya akan pastikan yellowmellow dibwh jagaan saya idup sehat lepas ni.
btw,,thanx sgt kt Apis, Fahmi, Bilal, Alan & Reny.
kalo saya sorang mmg nangis laaa..
hehehe..

5 comments:

bungaditepijalan said...

owhhh.
kesian nye u babe.
lenkali kene take care sket yellowmellow u tue.
kang merajuk lagi.
:*

renyrino said...

padan mukaa..
wahahahah

syirin said...

kuning ka ijau bai.......??

Nadia Rahman said...

ijau tu aper?
kuning lah..!

Anonymous said...

shiann dak bucuk!