Wednesday, October 8, 2008

* santai *


smlm saya n 4 lagi kwn2 pergi nonton itu thriller EAGLE EYE.
secara keseluruhan saya bagi 5 stars!!
dr start cite smpai la ending  mata saya xberkelip secara sengaja langsong!!(maksudnye ngantok or bosan)
syabas for D.J Caruso yg berjaya mengdirect thriller yg sehebat nih..

manusia menentang mesin/system.
hurm,,bukan ke manusia yg handle mesin.??hahaha film ni menunjukkn kebenaran yg sememangnye amerika ni penoh dgn kepuraan2 dan propaganda.
even nk tjukkn;
AMERIKA la power
AMERIKA la hebat
AMERIKA la baaaaeekk..
konon2
ISLAM jahat.
terang2an pengarah tunjukkn pemerintah dorang mmg jahat.
hehe..
waaaaarhh begitu bersemangat saya review pasal eagle eye nih.sampai da kemaruk menyebut2 FOLLOW MY INSTRUCTION..

Shia LaBeouf = U mmg gempak beb!! I ikot u since TRANSFORMER lagi.

cube bygkan la cmner perasaan dr innocent n ordinary people yg bekerja kt kdai fotostat,,tiba2 dituduh mnjadi the contry's most wanted fugitives.huhu.

yang saya geram ngn jalan cerita nih:
dorang boom orang yang tengah kebumi mayat.
geram je rasa.

kenapa AMERIKA benci sgt ISLAM?
menuduh islam sebagai terrorist.PENGGANAS DUNIA.

plez lah.
love PEACE no WAR.



1 comment:

Anonymous said...

agree cite neh mmg narekkk bangat
i like!